Verdt å vite

Oktober 2020

Information fra Trysil Kommune- Bygger du ulovlig?
Oppfordring om å informere deres medlemmer

Påminner om Early Bird på Skistar- All, gäller vid köp online t.o.m. 15 oktober 2020

Augusti 2020

Varsel om oppstart av detaljregulering for Fageråskjølen felt HB1616, HB1617 og HB 1618
Vi i Fageråsen Hytteeierforening har lämnat följande synpunkter och svar.
Høringssvar Fageråsen Hytteeierforening

Juni 2020

SkiStar har i disse dager lansert en egen kampanje for neste års vintersesongkort. Her kan dere kjøpe SkiStar All sesongkortet med 15% rabatt på fjorårets priser frem til 16. august. Se mer info her:https://www.skistar.com/no/tilbud/my-deal/early-bird-pa-skistar-all/

Maj 2020

För aktuell information om reserestriktioner pga Covid 19 hänvisar vi till följande länk: https://www.trysil.kommune.no/tema/helse-og-omsorg/legetjenesten/Sider/EØS-borgere-kan-dra-på-hytta.aspx

I samarbete med Destination Trysil kommer här information om den undersökning som ligger ute nu. Ta några minuter och svara på enkäten.
Tack för din hjälp.

Trysil vil gjerne ha innspill fra deg som eier fritidsbolig i Trysil

Trysil ønsker tett dialog med hytteeierne og ønsker deres råd og innspill til hvordan Trysil kan videreutvikles. Her vil du få muligheten til å evaluere og gi innspill om infrastrukturen i hytteområdet, om utviklingen av skianlegget, langrennssporene, sykkelanlegget, aktiviteter, handels- og servicetilbud osv.
Trysil har blitt hardt rammet av koronapandemien. For å hjelpe virksomhetene mest mulig ønsker vi også å kartlegge hvordan hytteeiere har tenkt å bruke hytta i sommer og høst. Det vil være til stor hjelp for virksomhetene som forsøker å starte opp igjen. Undersøkelsen tar 5-10 minutter å besvare. Vi setter stor pris på dine innspill og vil ta de med inn til de ulike aktørene som jobber med å utvikle Trysil videre.

Undersøkelsen sendes ut i samarbeid med de ulike hytteeierforeningene i Trysil.
Mvh Destinasjon Trysil

Klikk her for å gå til undersøkelsen: https://www.netigate.se/a/s.aspx?s=883499X226535950X26824

April 2020
Årsmötet för Fageråsen Hytteeierforening är inställt pga Covid 19.
Årsberättelse och ekonomisk sammanställning hittar du under Referater.

Januari 2020
Introtilbud_2020 Trysil Golf

December 2019

Fageråsen Hytteeierforening jobbar för dig som hytteeiere på Fageråsen. Just nu helt uppdaterade erbjudanden med medlemskortet.
God Jul & Gott Nytt År
Medlemsfordeler Fageråsen Hytteeierforening pr 2019 2020

Skistars erbjudande till er med Skistar All kortet.
SkiStar all m lodgen

November 2019
Fageråsen Hytteområde -Informasjon Fageråsen 2019

Skistar hälsar att de öppnar de första backarna fredag den 15 november och önskar alla en strålande vintersäsong.
Oppdatering fra Skistar Trysil november 2019

Övrigt
Fageråsen är ett utmärkt utgångspunkt för vandring, cykelturer och skiturer, och hela Trysil är fullt av möjligheter.

Se vilka långrennsspor som är uppskjutna här:  https://skisporet.no/setView/61.3162419/12.2521591/11/norges_grunnkart

Toppturen i Trysil är med i appen till DNT: Ladda ner DNT-CheckUt hos App Store och Google Play.

På Trysil Turistsenter går heisen om sommeren . Följ med på öppningstider henne:  https://www.skistar.com/no/Trysil/Om-Trysil/Nyheter/Sommerapen-heis/

Rutetider Trysilekspressen hittar du här:  https://www.norway.se/media/293266/nw130_des_-2017_til-nett_6.pdf

Rutetider Skibussen hittar du här:  https://www.skistar.com/globalassets/trysil/info/busstider_alla_a41718.pdf

Nummeret till Trysil Taxisentral är 62 45 11 90